2013. március 24., vasárnap

Kreatívságok

Tekintettel arra, hogy az éves már-már szokásossá vált költözésünket abszolváltam, gondoltam,  megosztom Veletek ezzel kapcsolatos agymenéseimet.
Nem, még mindig nem gyöngyök, gondoltam, hátha van aki kedvet kap ilyesmihez is... Most már hiányoznak gyöngyöskéim (is), már dobozkáimat tapogatom, úgyhogy érzem a csontjaimban, hogy lassan fűznöm (is) kell... :)))

Szóval sorra vettem  a konyhát, a fürdőszobát, hogy valamivel feldobjam a csempét, aztán kellett egy kulcsos-szekrényke, és egy óra is (ami még nincs a helyén)...
A képek olyanok, amilyenek, fényben nem úsztunk túlzottan, de most volt legalább nappal időm erre. :)))





Haltalálkozó...

A tükör széle ezüst csillámragasztóval lett "keretezve"

Az egyik kedvenc a sirály...

...a másik a világítótorony... nem tudjuk miért... :)
Egy kis mediterráneum az előszobába csalva (Marci választotta a szalvétát a cica miatt)

Órák-becsillan, mert csillámos ragasztólakkal készült, az eredeti szín pedig metálos vörösréz akril. "Megspóroltam" a számlapot a szalvéta miatt... :P



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése