2012. november 1., csütörtök

Eredményhirdetés

Talán senki nem lepődik meg rajta, de a stafétajátékomat Betti nyerte meg, aki titkon remélte, hogy ő lesz a szerencsés... és bejött neki! :)) (tegyem hozzá, egyedüli induló volt...)

Nyereményei: egy saját kreálmány kulcstartó, amit már most nem tudok, hogyan fűztem (annyira egyedi); egy általam készített japán rongybaba Micuko Cicuka (akit kötögettem, varrogattam; illetve ráadásként 3 keleti mintázatos üvegcse, melyben bármit lehet tartani (akárcsak Micimackó által Fülesnek ajándékozott üres mézescsuporban...).

Betti az ajándék már be van csomagolva, kérlek, küldd el emailben a címedet, mert sajnos már nincs meg a Tőled kapott doboz.

Egyúttal "fel is hatalmazlak", hogy  a játékot ne folytasd, hiszen anno Nálad én nyertem, és elég hülyén venné ki magát, nem? ;)

A csecsebecséket használjátok sokáig egsészséggel, remélem gyerkőknek bejön majd a baba (Marcimnak tetszett)!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése