2012. október 27., szombat

TwinElla

Hihi, megint elrontottam!
Nem értettem, EWA miért írja a 14 mm rivoli befoglaláshoz a 40 db delicát.(Mondom, sok lesz az, az életben nem fogom tudni összehozni) Aztán amikor a szokásos 36 db-bal foglaltam be, és tovább akartam fűzni, rögtön rájöttem. Hogy ezért vagy nem ezért, nekem később sem jöttek úgy össze a gyöngyök, ahogy kellett volna, így  a saját fejem után mentem. Lett ezért aztán TwiNelly helyett TwinElla.
Ewa, itt is köszönöm a mintát, még ha nem sikerült is úgy megfűznöm, ahogy írva vagyon! :)
A fotók minőségéért megint csak elnézést, nincs fény, vakuval meg semmi sem látszott belőle... (úgy értem, fel sem lehetett ismerni, mit fényképeztem)

Azóta megnéztem EWA mintáját, és meglepve láttam, hogy az általam letöltött verzióhoz képest változott az ominózus 16-os rivolira. Mindegy, magamnak is megjegyzem ezt, és még egyszer nekiugrom... Jó pap is holtig tanul, hát még én! :)))




5 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz lett! Bár szerintem eredetileg 16-os rivoli kellett volna bele! Viszont akkor nem született volna meg az a szuper variáció:-)))

    VálaszTörlés
  2. Köszi lányok! :)
    Igen Orsi, ilyen egyszerű lett volna a megoldás, ha van 16-os rivolim! :) Mondom, majdcsak lesz valahogy... hát így lett! ;) Szerintem Ewa sem ismer rá! :)))

    VálaszTörlés
  3. Bocsi néha vannak elírásaim amit nem veszek észre csak amikor valaki megfűzi ez itt is így volt utólag javítottam!! Bocsi!!!

    VálaszTörlés
  4. Ewám, ne kérj bocsánatot, én köszönöm a mintát! :))) Lehettem volna rutinosabb is, bár nekem a minták mindig úgy indulnak, mint a szentírás, aztán eltévelyedek! ;)

    VálaszTörlés