2012. október 27., szombat

Dawtona- avagy Meglepetés

A cím, inkább saját magamnak az.
Voltak nekem ezek a kis paradicsomsűrítményes üvegcséim, melyekkel nem tudtam mit kezdeni, de ahhoz túlságosan is tetszettek, hogy kidobjam őket. Így aztán gondoltam egy merészet, és azt találtam ki, hogy vmi keleties témát biggyesztek rá, ami rá is fér. Dekupázsolás előtt szivaccsal akrilfestékkel lefestettem őket, és már lehetett is ragasztgatni.
A teteje nem maradt így, hanem azt is lefestettem feketére, és a tetején egy kerek motívum lesz. Az a tervem, hogy küldök belőle Bettinek is, aki nagyon is esélyes a stafétajáték nyereményre, annál is inkább, mert Micukóhoz pont pásszolni is fog. Aztán ő azt rak bele, amit csak akar! :)
Fények nem nagyon voltak ma, próbálja mindenki elképzelni, milyen lehet igaziból!
További ötletem, hogy a többiből fűszeres üvegek lesznek, ehhez már csak a megfelelő szalvétát/matricát kell megtalálnom! 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése