2012. szeptember 12., szerda

Kroki

Hááát... maradjunk inkább az elrettentő példánál! A facebookon láttam ezt (na nem ezt, egy szépet!) a krokodilt recepttel együtt. A töltelék amúgy isteni, és az íze is, de hát maga az állat több sebből vérzik... 
Gondoltam, fokozom, ha már vízi állat, üljön a tengerparton, bár tudom, ő folyókban él, de semmi nem számít alapon bárhol lehet őkelme...

Szóval kicsit csufi is, lapi is, de a MIÉNK!!! 

Nyugodtan lehet kísérletezgetni, szerintem megéri! (én is fogok még, igaz nem mostanában :))
Akit érdekel a recept és még nem látta, annak szívesen elküldöm!

Őlapossága, egészalakos felvétel

Egy cudálatosz profilkép

Ez meg a hátulja...



3 megjegyzés:

  1. Háj, ez meg mi? Süti, vagy valami sós??? De jó már:) Van benne töltelék is, micsoda? Megírod?
    pussz, Gekkó

    VálaszTörlés
  2. Ez kérlek nagyon fincsi tésztába töltött ez+az. Ez speciel gombás tojásos, de sztem csak a fantázia szabhat határt annak, mit töltesz bele, lehet édes, lehet sós, a tészta bírja mindkettőt! A receptet küldöm képpel, hogy kéne kinéznie...pusza! :)

    VálaszTörlés