2012. augusztus 21., kedd

Caro Emerald

Következő mifenémet még hivatalosan nem hirdetem meg, de ő lesz az egyik nyereménye a stafétajátékomnak, melyen remélem, sokan részt vesztek! 

Bevallom, nem vagyok mostanság valami kreatív, ez talán látszik a "cuccon" is.  Van úgy, hogy elő se veszem a dobozaimat... pedig lenne azért mit fűzni... nem is értem ezt! Most van bazi világos, mégsincs kedvem fűzőcskézni! Más is így van ezzel? 

Szóval bemutatom Caro Emeraldot, akinek névadója a swari színe, illetve egyik kedvenc zenekarom neve volt. Valószínűleg könyvjelző lesz belőle... 

A fotó persze béna, ahogy nézem vmi fehéregyensúly vagy mi a bánat csúszott el, vagy egyszerűen megint csak én voltam béna... :)))



3 megjegyzés:

  1. Szép lett! Biztosan sokan beneveznek!

    VálaszTörlés
  2. Szépséges!!!! Én is túl vagyok már pár alkotói válságon, de eddig még mindig túljutottam rajta, szóval kitartás!!!!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi lányok! :) Igen, látom én is a lányokon, hogy nem lehet mindig topos az ember, de belső késztetésem az lenne, hogy fűzzek, és türelmem nincs hozzá!!! Mi lesz így velem? Remélem, ha nem lesz ilyen jó kis meleg, megjön a kedvem...

    VálaszTörlés