2012. június 22., péntek

Táskajavítás

Az úgy volt, hogy ma szabadságon vagyok azzal az eltökélt szándékkal, hogy Marcival irány a strand, mivel napok óta hőség volt. Nyilván éjjel megjött a vihar, gyermekem teljesen kész volt az éjszakai fényképezéstől, bánatában reggel majdnem 8-ig aludt, amit nem szokott. Ebből következően reggel sem volt az a hajde strandidő, úgyhogy míg Marcival autóztunk, közben feldobtam egyik kedvenc táskámat. A korábbi virágocskák sajnos lemosódtak róla, így magam horgoltam rá egy újabbat anyukám instrukciói szerint, ugyanis a horgolással sajnos hadilábon állok... (nemcsak  a gyöngyhorgolással) Most pl. fogalmam sincs, hol van vége egy "sornak", mert nem mindig látom (ellentétben a kötéssel, ahol ugye ez tök egyértelmű), úgyhogy ezt a bigyót amikor jónak láttam befejeztem. Ez lett belőle:




Holnap remélem már nem ilyen idő lesz, és tényleg eljutunk valahova pancsolni. (Mondjuk azért jöttem ma szabira is, hogy ne legyenek ezren a strandon. Hát nyilván nem voltak...) Ami a mai napot illeti, azért mégsem volt hasztalan, mert strand helyett gyöngyösboltokat látogattunk, hiszen beszerző körútra kellett mennem. Hát, nem volt olcsó mulatság, de így jár, aki hobbizik! Ami viszont egyik nagy kedvencemet illeti, kiváló, és csodásfényű fánk gyöngyöket vettem a Blaha aluljáróban, szintén anyukám javaslatára. Mindenkinek ajánlani merem, mert isteni szépek, és szinte a legolcóbbak.
Marci is jóljárt, mert végre felültünk  a Combinora, és még cukorkát is kapott Tomitól a Gyöngyházban. Itt is köszönjük! :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése