2012. március 17., szombat

Nyuszi ajtódísz

A következő ajtódísszel mi már a nyulat várjuk. Az ötletadó ezúttal is a Praktika volt, bár nem teljesen olyan lett, mint a leírt dekoráció. Én bizony lustább voltam, nem használtam annyi ragasztót, sokkal inkább gombostűhegyeket! Anyukám segített hajtogatni a muffinpapír-virágokat, a hungarocell tojásokat pedig kedvem szerint pingálgattam kontúrfestékkel, miután akrilfestékkel lekentem őket. Az alap egy vesszőkoszorú volt, amit krepp papírral vontam be, majd jöhettek  a virágok, végül a tojglik. Jöhet  a nyúl!
Marcimnak is készültem meglepivel, amit ide is felrakok majd, hátha valaki kedvet kap elkészíteni addig... :)))


2 megjegyzés:

  1. Király ötlet, nekem is kellene már beszereznem pár húsvéti dekorációt!:)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon megtetszett! Ja, van benne barkás is, ami szerintem jövőre lesz, vagy még most, ha találok egy ajtót hozzá... mindenképpen javaslom a mostani Praktikát, nagyon jók vannak benne!!! :))

    VálaszTörlés