2012. február 5., vasárnap

Kenyér

Hát az úgy volt, hogy az egészről a hó tehet, meg az, hogy egyszer csak ráébredtem, egy gramm kenyér nincs itthon. Mit tehet az ember lánya? Süt kenyeret. Krisztánál láttam egy kenyér receptjét, amit anno jól el is mentettem. (és most sehol sem találom a linket, de megvan: http://krisztigyongy.blogspot.com/2011/07/dijak-es-jatek-valamint-kenyerem.html
Szóval szombat este fél 7-kor elkezdtem a kenyérkészítést, és mire vége lett a Verdák-nak, finoman illatozott, muszáj volt megkóstolnunk. Ma reggel fotóztam, még nem annyira sütött a nap, mint most, de egész kenyér formája van, és nagyon finom! Annyira nem szép, mint Krisztié, de nagyon fincsi! Legközelebb még tovább fogom sütni, és nem a rakok alá sütőpapírt, mert ami most nekem van, az nem jön le rendesen...Minden nem sikerülhet :)



Köszi a receptet, Kriszta!


6 megjegyzés:

  1. A muszaj nagy ur :)
    Nem szepseges a kenyer de tutti hogy finom lett es a keprol lejon hogy az allaga nagyon is jo.
    Ugyes vagy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, a falu szélén lakunk, és nem volt kedvem se sétálni 3 km-t, se kocsiba ülni. Legközelebb remélem szép is lesz, nemcsak fini! Bátran merem ajánlani tényleg a receptet! És köszönöm! :)

      Törlés
  2. Szerintem elsőre nem is rossz!!! Sőt! Nagyon is étvágygerjesztő! De nem kell az a sütőpapír, legközelebb csak kicsit vajazd ki a tepsit és szórd meg liszttel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Tényleg Chokito!!! :) Igen, én is arra jutottam, hogy nem fogok alá sütőpapírt tenni. Még lehet, hogy nem is lisztezek meg semmi, mert jénaiban sütöttem, és látszott a tésztán, hogy tök simán kijönne anélkül. De előszörre nem mertem eltérni a recepttől, mondom, nem okoskodom!!! :)

      Törlés
  3. Nagyon ügyes vagy! :)
    Én egyelőre a kenyérsütőre bízom magam, bár elég sokféle kenyeret szokott nekem sütni. ;) Úgyhogy nem unjuk meg az ízeket... megyek is, bepakolom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Bevallom, nekem ez a tészta jobban ízlik, mint amit a kenyérsütő csinál, normál esetben (nem magvas, nem hagymás, olivás stb.), ezért nem hoztam el anyukámtól a sütőjét. Úgyhogy tuti, fogok még készíteni mindenfélékkel megspékelve!

      Törlés