2012. február 27., hétfő

Díjat kaptam!

Ezúttal  Marilla volt olyan jó, hogy gondolt rám, és megtisztelt egy díjjal, ráadásul a sokoldalúság díjával! Ha így folytatom, oktaéder leszek! :))) Köszönöm itt is Marilla!!!
De hogy miről is van szó:



A díjjal járó teendőim, hogy írjak magamról 7 dolgot, továbbadjam 15 blogolónak, és erről értesítsem őket.
No akkor a 7 dolog.......

1., a farkasos témát már elmondtam magamról, de talán egy újabb Mia-féle szösszenet, nagyjából másfél éves koromból: DUMBEKECS! Hogy ez mi volt, és miért, sajnos sohasem derült ki, de a nyomaték kedvéért toppantottam is hozzá
2., tudom, hogy volt már, de még mindig imádom az orchideákat
3., és a vonatokat is!!! Kicsi korom óta a kedvenceim... :)))
4., talán kitalálhattátok kedves olvasóim, hogy kedvenc elfoglaltságom a gyöngyfűzés, és most már saját agymenéseket is szívesen készítek!
5., izgulok nagyon az elkövetkező pár hónap miatt: visszatérek hamarosan a munkaerőpiacra (ej de szépen mondtam!), no és a legfontosabb, gyermekem nagy óvodás lesz!!! 
6., Marillától loptam, de sajnos rám is vonatkozik: úúúútálok vasalni!!!
7., 174 cm vagyok és 64 kiló, ez ér??? :))) sajnos semmi extra nem jutott eszembe hetedikként...

15 blogoló... nos, úgy döntöttem, hogy ezúttal nem differenciálok, annál is inkább, mert már agyára mennék kedvenceimnek (ráadásul hatodjára kapnák meg a díjat, mivel egy hete nem voltam gépközelben), hanem küldöm mindenkinek ezt a díjat, aki blogol, mert aki már ezzel egyáltalán foglalkozik a gyöngyözés, egyebek mellett, az tuti sokoldalú!!! Fogadjátok szeretettel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése