2011. november 25., péntek

Szülinapi játék Miánál!

Ezúttal én szeretnélek játékra hívni kedves olvasóm!
Ennek apropója, hogy a blogom látogatottsága elérte a 3000-et, illetve a 37. születésnapom, melyet pontosan fél négykor töltök be, ezért indul akkor a játék. Igazából, még sosem indítottam ilyet, de a lényege, hogy a képen látható Bluestar medált sorsolom ki a játékban résztvevők között.

A játék feltételei a következők:

-hagyj egy kommentet a bejegyzés alatt,
-ha gondolod, légy a követőm, de ez nem kötelező,
-ha akarod, tedd ki a játékot a blogodra (bár ezzel saját esélyeidet is rontod:))

A jelentkezési határidő legyen mondjuk november 30.
Remélem, sokan jöttök, ünnepeljünk együtt!
Köszönöm, hogy jöttök, gyertek továbbra is!

Na és a nyeremény:



8 megjegyzés:

  1. Boldog szülinapot!!!!Köszönöm hogy játszhatok!Csodásakat fűzöl,ügyes vagy!:))

    VálaszTörlés
  2. Boldog születésnapot!!
    Játszanék!
    Szeretettel várlak, nálam is van játék!

    http://ggekszerkiegeszito.blogspot.com/2011/11/unnepi-nagytakaritas-es-jatek.html

    VálaszTörlés
  3. Boldog szülinapot! És én is jövök :)

    VálaszTörlés
  4. Boldog születésnapot! Szép dolgaid vannak! Gratulálok! Ez a medál is gyönyörű! Szeretnék játszani.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon sok boldog szülinapot!
    Gratulálok a 3000 látogatáshoz (lesz ez még több is)...!
    Szeretnék én is ringbe szállni ezért a helyes medálért, köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon boldog születésnapot kívánok!!!
    :-))
    A blognak pedig még sokszor 3000 látogatót!!!
    Csodaszép a nyeremény!
    :-)

    VálaszTörlés
  7. Boldog szülinapot!
    Tetszenek a munkáid:)

    VálaszTörlés
  8. Kedveslányok! Köszönöm szépen a jókívánságokat, kedves szavakat! Bevallom, izgultam kicsit, mikor kisfiammal sorsoltam! Tekintsétek meg december 1.-ji bejegyzésemet, ahol minden kiderül! :)))

    VálaszTörlés