2011. november 21., hétfő

Segítsetek a szakdogámban!

Sziasztok!

Kéréssel fordulok hozzátok, de nem ingyen kérek ám! :) Végzős vagyok éppen pszichológia alapszakon, a szakdogám készítéséhez kérem a segítségeteket. Az alábbi linken találtok egy kérdőívet, ha párkapcsolatban élsz, akkor töltsd ki! :)
 

Instrukciókat is írtam hozzá, de azért itt is szeretnék mindenkit megnyugtatni: a tesztem nem harap, teljesen anonim, és csakis jó megoldása van. :)


Amit pedig adok cserébe a fenti képen látható háromszög nyaklánc. Tudom, nem a legjobb ez a kép, megpróbálok a napokban szebbet csinálni róla. Viszont a nyertesnek felajánlom, hogy megegyezhetünk másik ajándékban is. :) Ha pedig összejön egy bizonyos számú kérdőív, akkor több nyertest sorsolok. :)
A kéréseim:
-ha kitöltötted a tesztet, hagyj itt egy megjegyzést és bekerülsz a kalapba
-ha megosztod a játék felhívását, akkor hagyj még egy megjegyzést, és még egyszer bekerülsz a kalapba
-további esélyt jelent, ha megosztod máshol, akár facebookon, iwiwen, ahol gondoljátok. :)
Ja igen, és legyen a határidő mondjuk január utolsó napja.
Előre is köszönöm mindenkinek a segítségét!! :)

2 megjegyzés:

  1. Kitöltöttem, ha ez segít neked valamit...
    Hajrá...Persze a lánc is nagyon tetszik !

    VálaszTörlés
  2. Szia! Köszönöm Kriszti nevében is! Sajnos nem linkeltem be normálisan, de nála jelezd kérlek, hogy kitöltötted a tesztet, illetve hogy részt vennél a játékban! Elnézést kérek! Írom: http://kirszti.blogspot.com. (ami a képen található) Még egyszer köszönöm!!!!

    VálaszTörlés