2011. november 14., hétfő

Mistake

Nos, következő bigyóm már teljesen saját kútfő, és gyakorlatilag tévedések sorozata. Hogy miért mondom ezt? Mert eredetileg egy nagyon szép türkiz kövemet szerettem volna raw-val befoglalni... A raw alapig el is jutottam, aztán kiderült, hogy nagy lett... aztán keresnem kellett egy belevaló követ, ami elég bonyolult volt... aztán csak fűztem, csak fűztem... aztán rájöttem, hogy nem is szimmetrikus (ne gondoljátok, hogy számoltam, mit nekem matematika!?), úgyhogy valahogy azt is kellett "palástolnom" kicsit, és akkor így... a foglalásból gyakorlatilag semmi nem lett, lett viszont egy mandalám, vagymim. A másik felét hagytam szolidra, amilyen eredetileg lett volna, hogy látszódjon legalább ott a szép üvegkavicsom.



13 megjegyzés:

  1. Csinaljal meg sok sok hibat ,mert ha ilyen kis gyonyoruseg szuletik belole akkor csak nyugodtan felejtsd el a matekot :))
    Nagyon szep lett ,gratulalok a kis hibadhoz :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen Amy! Hááát, azt hiszem kedvet kaptam! Tervezni ugye nem tudok, matek híján... :))))

    VálaszTörlés
  3. Csodaszép kis "tévedés", nagyon tetszik!!!

    VálaszTörlés
  4. Mindíg így születnek a legjobb alkotások! Csodaszép ez az ékszer, ráadásul a két oldala annyira más hangulatú... Viszont én teljesen szimmetrikusnak látom....

    VálaszTörlés
  5. Oh, köszönöm szépen! :) Az elején okozott kis gondot a swarik párba húzása, merthogy 13 (te jó ég, most nézem!) "fül" van. Így egy fül páratlan lett, odament az akasztó, hogy végül mégis szimmetrikus legyen...

    VálaszTörlés
  6. Még sok-sok ilyen tévedést!!! Gyönyörűség született belőle!! :)

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen! Igyekszem majd, mert még a türkiz sincs befoglalva, és kavarodnak dolgok a fejemben... nem tudom, más hogy tervez mintát, nekem egyelőre így megy...:)))

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű...gyönyörű...gyönyörű!
    és a bogyesz is nagyon ó lett!

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm, köszönöm, köszönöm! Tényleg nagyon kedvesek vagytok!!! :)))

    VálaszTörlés
  10. Szerintem szuperjó lett, megérte kísérletezgetni!

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó lett!
    És Mia megmondod, hogy mia z amiről beszél új blogolónknál, Erikánál, hogy idegesítettelek??? :) Puszi!

    VálaszTörlés
  12. Köszi! :))) Nem idegesítettél, hanem idesegítettél!!!! :))) Merthogy Nálad láttam a linkjét! De megérte!!!!

    VálaszTörlés