2011. október 25., kedd

Angyalbogyó

Megfűztem Ewa83 mintája alapján Angyalbogyó medált, bár lehet, nekem más lesz belőle. :) Fények ugye nem nagyon vannak, azt próbáljuk meg hozzá képzelni, amúgy cuki lett!
No, végül mégis medálka lett belőle, és fel is fűztem egy bordó szalagra. Nem is ez a lényeg! Olvastam egy beteg kisfiúról, akinek most azzal szeretnék segíteni, hogy ezt a nyakláncot egy árverésre bocsátom, és a befolyt összeget családjának elutalom.
Erről bővebben itt olvashattok: http://lepjunkhogyjarhasson.blogspot.com/  



4 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jol nez kis, nekem picit a karacsonyt idezi fel es mosolygos leszek tole:)
    Koszonom a kedves szavakat!:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! Nekem is azt idézi! Van még a tarsolyomban belőle, ami igazi télies darab lesz, de az egyelőre meglepi...

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó színeket válogattál össze! Szuper bogyesz lett!!!:-)))

    VálaszTörlés
  4. Köszi szépen! Nekem a beharangozott meglepi az igazi, de míg célba nem ért, nem rakom fel! ;))

    VálaszTörlés