2011. október 30., vasárnap

Angyalbogyó Hópihe módra-Sue játéka jegyében

Mint írtam korábban, részt vettem egy érdkes játékban, melyet Sue blogjában fedeztem fel. A lényege az volt, hogy  a jelentkezőknek fogalma sem volt arról, kinek fognak ajándékot készíteni, csak amikor Sue kisorsolta és a jelentkezőknek elküldte a végeredményt. Bevallom, nagyon izgultam, mit fog szólni "jelöltem", Ildina (mert azért azt visszanyomoztam cím alapján, hogy ki ő, remélve, hogy van blogja, profilja és volt!) a bigyókhoz, de azt hiszem, jól sült el. Kicsit tényleg aggasztó, hogy az ember nem ismeri, kinek ajándékoz, mit szeret, mi a színvilága stb. stb... de talán épp ez a jó is benne! Én még nem kaptam meg az ajándékomat, de azzal már megérte részt venni a játékban, hogy valaki kapott tőlem valamit, ami tetszik neki!  


Angyalbogyó ihletés

Igazi télies darabnak szántam

Az én új nevem ezért Hópihe lett

2 megjegyzés:

  1. Nekem Hopiherol a kicsi golyacskank jut eszembe aki iden tavasszal szuletett es tulelte a csunya idojarast amit naygon sok golya sajnos nem.Hopihe egyedul volt a feszekben amikor kapott egy kis arvat tesonak es egyutt nevelkedtek Chuck es Ludmilla gondoskodasaval. ( Daranyi iskola feszkeben)
    A te hopihed is gyonyoru :) NAgyn finom szine van es igazan szep munka.

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen!Juj, de jó, hogy ilyet írtál, nagy madárbarát vagyok magam is! (van itthon most már sajnos csak kettő, egyik drágánk egy hónapja ment el :()

    VálaszTörlés