2011. szeptember 21., szerda

Három

Az eredeti neve legalábbis ez ennek a szépségnek, melyet Mu adott munkájának. Bizony, és bár nem tudok franciául, annyit sikerült kisilabizálnom, hogy nem véletlenül adta neki ezt a nevet, hogy tudja, ez magyarul van, ámdepláne három ilyen kis bizgenyét fűzött össze. (Innen a név ugye meglepő?)
Én a saját kis fityfirityemnek inkább ezért az Egyharmad nevet adnám, mert ebből többet nem hiszem, hogy készítek. Egyrészt, itt maradékokat használtam csak fel. Másrészt megkínlódtam vele, mert nem foglalatos volt a szívecském (vajh' látszik-e, hogy az??), de erre is már csak akkor jöttem rá, mikor újra a gép elé ültem, mert nem akart összejönni az egész... Azé' nem mindegy, foglalattal csinálunk valamit, vagy anélkül...
Végül megcsináltam úgy, ahogy tudtam: a hátulja -hogy a damilok eltűnjenek- be van peyote-zva (ej, de szépen írtam), és egész picit máshogy vannak a swarik felapplikálva, de összességében ez Mu remeke, miért is tagadnám? 
Tehát Három (illetve 1/3):


Végül mobildísz lett belőle, mert nem volt elég kicsi kitűzőm brossnak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése