2011. szeptember 6., kedd

Duplakrémes kupola

Ezúttal megint nem gyöngyök, hanem egy újabb konyhai kreálmányom. Olvastam valahol a receptjét, de mivel nem szeretem a vajas krémeket semmilyen formában, így a torta krémje csupán pudingos tejszínhabos alap lett, amihez egy kis darabos mandulát kevertem, aztán a maradék krémhez még kakaóport is raktam, így "kétszínű" lett. A teteje áfonyalekvárral van kenve, majd olvasztott étcsokival borítva. (Ha valakit érdekel :)) 
Ami pedig a kupolát illeti: egy kerek, fóliázott edényt raktam ki felvágott piskótatésztával (6 tojásos), majd töltés után a tetejére is került egy karika. Fél napig álltak a hűtőben, aztán kiborítottam, és burkoltam.
A díszítést még fogom gyakorolni, fejben valahogy mindig jobban sikerülnek a dolgok, mint amikor a kezemben van az íróka... :)))
Remélem, Nagyi azért örül majd neki, hiszen neki készült!


Kérdés: hány éves most Nagyi? :)

Itt jobban látszik a kupolaság

2 megjegyzés: