2011. szeptember 8., csütörtök

Ariel

Kaptam én anyukámtól egy általa fűzött orosz spirál rövid láncocskát, amit nagyon megszerettem, bár a memóriadrótnak kicsit nehéz volt, így nem igazán lehetett hordani. Gondoltam, ha már kapcsot kell rá raknom, rábiggyesztek egy igazán nyárias medálkát is, Shellőt ezáltal szettesítve. Ha már szet, ha már kagyló, neve Ariel lett (bár ez a kagyló nem onnan van, ahonnan a többi...).
A következő tervem, illetve kreálmányom egy újabb könyvjelző lesz, melyet egyik barinőm "kuncsorgott" az ő szavaival élve. Fejben az is megvan, sőt már neve is van!!! Hehe...


(Azóta össze van ám rakva! Itt még csak összillesztettem, hogy nézne ki!)

2 megjegyzés:

  1. Fantasztikusan jól mutat!!!!!!! Nagyon tetszik!!!

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen! :) Ő az én másik kis langyosvizem (az első Shellő volt)! :)

    VálaszTörlés