2011. augusztus 12., péntek

Kikelet karkötő

Nos, ezen a karkötőn dolgoztam egy ideje. Már a foglalással is gondjaim lettek, bár nem először fűztem Kikeletet, valahogy a kisebbre "átültetés" miatt (vagy nem tudom, miért) nem akart a rivoli sehogy sem bent maradni a fogalalatban. Igazgattam, tettem-vettem, az utolsó sornál (!) kiugrott! Kb. negyedjére sikerült beleapplikálnom normálisan, de szerintem még mindig nem tökéletes. 
Éppen ezért maradtam végül a következő megoldásnál, hogy hogy is kerüljön fel a pont az i-re, illetve a foglalt kő a herringbone karkötőre (mert ugye az eredeti ötletemtől nem akartam tágítani sehogy sem). 
Az első ötlet ugye az volt, hogy simán (hehe) összefűzöm a karkötő rászt a kővel, de ez nem volt jó, mert ugye nem szimmetrikus. Bevallom a negyedik próbálkozásnál feladtam. Aztán maradt a "sima" rávarrás, ami a követ is tovább stabilizálja, meg lehet kicsit csalni a szimmetriát illetően... 
(A karkötő egyébként  a korábbi szethez készült, és nagyon kényelmes viselet.)
De a sok fecsegés után:




2 megjegyzés: