2011. július 19., kedd

Játék Krisztinánál

Hm. Fűztem én fűztem kérem, de nem tudtam lefényképezni a cuccot, mert elromlott a fényképezőgép. Nos, előkaptam kis kameránkat, azzal lefotóztam és... aztán megtaláltam a kábelt is a feltöltéshez... csak az útvonalat nem, hogyan kéne mégis a gépre applikálnom. Egyelőre nem is igen lesznek fent, mert kisfiunkkal kettecskén cincogunk, a család műszaki fele "odavan". Nem baj, a fotók megmaradnak, még ha a "mű" megy is (mert ajándék lesz ez is). Annyit elöljáróban, hogy félig-meddig saját kútfő, bár nem az a hagyományos értelemben vett egyedi darab.  De majd meglátjátok!

De hogy miért is írtam ezt a bejegyzést? Nos, egyáltalán nem emiatt, hanem hogy reklámozzam egyik kedves gyöngyös lány Krisztina játékát! Nem teljesen önzetlen módon persze, de kérlek kedves olvasóm, látogass el hozzá is, érdemes!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése