2011. május 26., csütörtök

Tiszta, mint a víz... Kleo és Oko ismét együtt

Elkészült a rendelésre fűzött szet, egy Kleopátra medál és egy Oko gyűrű. Mindkettő nagyon nagy kedvencem, így örömmel fűztem. A kérés az volt, hogy "átlátszó", így mindenhez viselhető legyen. Nem lett mégsem teljesen clear, mert úgy kevésbé mutatott, nem jött ki a kristály AB csillogása. Jól sikerült, azt hiszem, magamnak is készítek majd egyet... :))) De lássuk a medvét!


Most tudtam meg (06.19.), hogy a rendelt szet nagy sikert aratott. Mivel nem ismertem a tanár nénit, akinek készült, egyáltalán nem voltam biztos benne, hogy tetszeni fog neki. Az évzáró alkalmával azonban rögtön magára kapta az ékszereket, és mindenkinek dicsekedett vele, no meg hogy melyik diákjától kapta. Ez aztán a nagy öröm az ajándékozónak no meg nekem, készítőnek is! Ezek a szép dolgok!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése