2011. április 7., csütörtök

Small Bea

Dobos Évi ékszereit nem győzöm eleget csodálni, az ő dolgait kezdtem el fűzőcskélni annak idején, egész pontosan a bogyóját. Most egy egyszerűbb gyűrűjét készítettem el (anno nem tűnt annak, mire képes az idő, ugye?), mely a Beatrix medál kistesója, az alapja elvileg ugyanaz. (Kivéve nálam, mert nem volt olyan és akkora gyöngyöm, amit a minta írt, de ezt már kiveséztem korábban) Persze ez sem tökéletesen az, mert nagyobb, ezért kicsit asszimetrikus (11 gyöngy az alap), és a díszítés egy kicsit más. Lássuk:





2 megjegyzés:

  1. Ahh, a lilamániámtól a torkomban dobog most a szívem!:) Szép....gondolom súlyos is.

    VálaszTörlés
  2. Jaj, ne is mondd! Nekem is nagyon tetszik, pedig hordani nem szeretem a lilát, csak szeretem a színt. Nem annyira súlyos különben, a következő Oksa az elég nehéz, de az egy csoda! Az a kedvencem...

    VálaszTörlés