2011. április 21., csütörtök

Hurrá gyöngyvilág!

Hehe, készülget a következő Kraszna is, zöld óarany változatban. Míg szavamat nem felejtem, lesz tényleg fekete-fehér-ezüst is, megkaptam a hozzávaló hiányzó gyöngyöket a Gyöngyvilágtól!!! Mindenképp megosztom ezt akivel csak tudom, mert tegnap rendeltem tőlük a neten, délután 5-kor még beszéltem a csajjal, és ma reggel a postaládikában figyelt a csomi, mikor mentünk futni. Már alig várom, hogy kezdhessem, no meg megfűzzem a tilás bogyót, mert a bogyómániám úgy tűnik, még nem múlt el... Szóval holnap reggel jövök a köv. szépséggel, aztán a többiekkel. Jaj, annyi tervem van, még mindig több, mint gyöngyöm!

Ui: Gyöngyvilág volt olyan jó, hogy húsvét alkalmából egy kacsás képeslappal kedveskedjen! Ezt nevezem kereskedőnek. Bocs a reklámért, de tényleg maximálisan elégedett vagyok velük!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése