2011. március 25., péntek

WAMP

Úgy érzem, van helye erről a dologról egy szösszenetnek a blogomban. Fenti betűk jelentése: WAMP= vasárnapi művész piac. Részt vesz itt mindenféle műfaj: ipar-, képzőművész, designer, kézműves, gyöngyös, bárki, aki kreatív dolgokat készít, bőrdíszműves, tudomén ki. Most vasárnap meg is látogattuk a Millenárison, nekem nagyon tetszett. A dolog további érdekessége, hogy éppen most olvastunk anyósommal erről a Nők lapjában, hogy indult stb. 
Nyáron amúgy az Erzsébet téren szokott lenni, ami szerintem megint csak nagyon ki van találva. Ezer meg egy turista, s mint ilyen valós fizetőképes kereslet. Mert ezen a helyen nem a gagyi van, és úgy tűnt az érdeklődők sem azt keresték. Úgy látszott a kereslet kínálat egész jól egymásra talált. Nemhiába, a piac anyja egy közgazdász, aki saját bevallása szerint a kreatívkodáshoz egyáltalán nem ért, de van néhány divattervező barátnője... 

Hogy mindezt miért is írom le ide? Hátha valaki kedvet érez, hogy a következő eseményen részt vegyen, akár látogatóként (a belépés ingyenes!), akár mint kiállító. Mert mi a zurammal komolyan fontolgatjuk. Nyilván nem miattam, bár ha mennénk, a bigyóimat is elvinném mutatóba, felmérni, érdemes-e vele foglalkoznom ilyen szinten is. Hanem miatta, mert neki idestova egy éve tart a fazekas-bódulata. Van már korongozója, kemencét épített, és tényleg szép dolgokat készít. Mind egyedi darab, nincs két egyforma köztük. Igazából én vagyok vele a legkevésbé elfogult a családban, de nekem is nagyon tetszik.
Szóval úgy vagyunk vele, egy próbát megér, hátha felfedezi más is a tehetségét.  Ha már ott lennénk egy asztalnál, ahol elférnek a "köcsögök", ott elférne pár gyöngyike is. 
A következő esemény április 17-én lesz, mindenkinek ajánlom szíves figyelmébe! Ez itt a reklám helye, illetve akkor lenne igazán az, ha valaki olvasná az oldalt... :))

3 megjegyzés:

  1. Olvassák az oldalt és ezúton tanusítom, hogy a WAMP nagyon ki van találva, nagyon jó kezdeményezés és mi már a Zurammal jóval korábban (pár éve) is kijárogattunk oda. Sőt, már meg is leptem magam egy fülikével, meg pár kézműves mignonnanl, még anno:) És rengeteg csudaszép, csudijó dolgot lát az ember lyánya egy ilyen vásáron. Szóval, vásárra fel! Ha kimentek árulni Gyikuc, szólj, mert feltétlen megnézünk benneteket!:) pussz, Gekkó

    VálaszTörlés
  2. Hát, bizony, én is beleszerettem nagyon! Mindenképp szólunk! (én agitálom a zuramat, hogy menjünk ki 17-én) Most még a Goubát is megnéztem tegnap, az is jól hangzik nagyon! Ja, kész a gyűrű, megcsináltam reggel! Gyerkő imádja a macikákat, a tojglikat még jobban csípné, de nem kapja... :)puszkány, Gyikuci

    VálaszTörlés
  3. Na, örülök ,ha tetszenek neki az öltöztetős mackók:) Gondoltam, ezzel már Ő is el tudna bíbelődni...:)
    heheh, a tojásokat bezzeg nem adod neki, mi? Galád anya!:)

    VálaszTörlés