2011. március 12., szombat

Kész az ominózus ajándék-sub rosa

Adtam ezt a főcímet, mert ma tényleg elkészültem a barinőmnek szánt ajándékkal. Ha holnap is ilyen kiváló idő lesz, akkor le is fényképezem, és kizárólag  az ajándék átadása után teszem fel ide. Fő az óvatosság ugye. 
Végül úgy döntöttem, hogy egy bársonyszalag pontosan elegendő lesz a medálnak, de mivel három helyen sem kaptam, így maradtam az organzánál. Ez van. Szép lett így is. Remélem, tényleg neki is tetszeni fog, mert a boltokban (ahova színmintának vittem a medált) nagyon dicsérték. Hehe.
Azt nem is írtam, hogy egy hete megnéztük a családdal  a kreatív és kézműves kiállítást és vásárt a Pecsában. Párom a kerámiás felhozatalt nézegette, én meg persze a gyöngyöket. Szerencsére Gyöngykuckó is jelen volt, így sikerült megint szereznem -bocsánat: vennem!- ezt azt. 
A legjobban talán Marci járt, mert ő Nagyiéktól kapott vásárfiát, egy piros pulóveres pihepuha mackót, akinek a Brúnó nevet adtuk. (egy kékruhás Piroska ugyanis volt már itthon...).
Most pedig elég nagy bajban vagyok, mert annyi mindent szeretnék megfűzni, hogy fogalmam sincs, hol kezdjem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése