2011. március 16., szerda

Jellemző...és! Marci szülinapja! :)

Nos, igen, jellemző, most sikerült (?) lefényképeznem barinőm szetjét, eddig nyolcágra sütött a nap napok óta (és kész is volt ugye), most meg, hogy lett rá időm, kedvem, be van borulva... természetesen addig nem helyeződik el itt, amíg nem adtam át, nehogy kiderüljön a meglepi.
Elhatároztam, hogy még egy focilabdát készítek öcsikémnek, mert látta apósomét, és annyira tetszett neki, hogy gondoltam, neki is lesz egy. Ő is Gábor, de szerintem 24-ig nem készülök el vele, hacsak! No, majd meglátjuk...

További terveim, just to remind me: kagyló foglalás befejezése, függönykarika bepeyote-zása újabb terv szerint, és további rivolifoglalások, mert az nagyon látványos, és viszonylag gyorsan megy még nekem is....

Nem mellesleg ma van kisfiunk szülinapja, és készítettem neki egy egyedi tortát, no, az is le lesz fényképezve. Semmi extra, házi piskóta, tejszínes puding a krém étcsoki darabkákkal elkeverve, aztán erdeigyümis lekvárral torta lekenve, bemarcipánozva, és cukormázzal feldíszítve. Cuki lett, remélem, gyermeknek is tetszik majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése